• Podziel się
Promocje-2

6050DTc V dostępny już w nowej wersji!

Farmtrac 6050c V

Promocja ważna do wyczerpania zapasów ciągników promocyjnych.

Nadjeżdża nowy FARMTRAC 6050DTc V!

 

NOWY bo:

  • ma NOWY i mocniejszy silnik ~50KM

  • ma NOWY wygląd

i nową SUPER cenę: 62 990 zł netto

 

A szczegółowo?:

 

Nowe oznaczenie modelu zyskało „V” w swojej nazwie co oznacza, iż ta wersja jest już z trzycylindrowym silnikiem spełniającym normy emisji spalin Euro Stage V. Jednak pomimo nowego filtra cząstek stałych to nadal sprawdzona konstrukcja silnika FORD’s, która od ponad 20 już lat na licencji produkowana jest przez Farmtrac.

Oprócz tej zmiany silnik zyskał nowy system zasilania oparty na Common Rail firmy Bosch, dzięki czemu poprawiono elastyczność i zwrot mocy. Takie rozwiązanie pozwoliło na dostępność momentu obrotowego w prawie całym zakresie obrotów a moc wzrosła do blisko 50KM (dokładnie 49,6KM). Dokładny system wtrysku ograniczył spalanie w i tak już ekonomicznym silniku.

Dzięki zastosowaniu nowej maski designem pasującym do ciągników z serii NETS model 6050DTc V zyskał całkiem nowy wizerunek. Z prostego klasyka uzyskano nowoczesny, ciekawy i przyciągający wzrok model. Koncepcja maski, która pierwotnie została opracowana wspólnie przez projektantów Escorts oraz Porsche została zastosowana właśnie w tym modelu i całej serii NETS ciągników Farmtrac (obecnie 6075NETS, 6075EN i 6050DTc V).

Ciągnik 6050DTc V posiada ponadto mechaniczną skrzynię biegów z rewersem, która zapewnia 8 biegów do przodu i do tyłu o stałym zazębieniu oraz suche dwutarczowe sprzęgło. Posiada duży udźwig podnośnika 1530kg sterowany mechanicznie. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydrostatycznym oraz mokre, sterowane mechanicznie hamulce wraz z napędem na 4 koła (4WD) sprawiają, że jazda i praca są płynne i przyjemne. Dodatkowo przednia oś CARRARO o bardzo dużym skręcie daje nam ciągnik, którym manewruje się z przyjemnością i lekkością. W standardzie koła w rozmiarze 8.0-18 przód oraz 13.6-28 tył. 60-litrowy zbiornik pozwoli na długą i nieprzerwaną pracę.

Wersja standard to ciągnik z ramą pomostową (czyli bez kabiny) wyposażony w wodoodporne siedzenie. W standardzie są również: hydraulika z rozdzielaczem I-lub II-sekcyjnym, lampa ostrzegawcza i zaczep dolny. Z opcji można dobrać kabinę, belkę polową, ładowacz czołowy, przedni TUZ, obciążniki i zaczep górny transportowy.

 

Sprawdź szczegóły u Naszych dealerów bądź skontaktuj się z Naszymi specjalistami:

O szczegóły pytaj naszych specjalistów