Farmtrac 675DT King

FARMTRAC 675DT King

W tym roku Farmtrac obchodzi jubileusz 15 lecia obecności na rynku polskim. Z tej okazji wprowadziliśmy do oferty nowy, jubileuszowy  model ciągnika – Farmtrac 675 DTN King.

Ciągnik ten stanowi limitowaną edycję najchętniej kupowanego, na przestrzeni ostatnich lat, ciągnika rolniczego w Polsce w przedziale do 80 KM – modelu Farmtrac 675 DT.

Farmtrac 675 DTN King został zaprojektowany przez naszych konstruktorów  z myślą o bardziej wymagających klientach, ceniących wysoki komfort  jak również bezpieczeństwo pracy.

Główne zmiany wprowadzone w ciągniku King, w stosunku do pierwowzoru, poprawiające znacznie  ergonomię i bezpieczeństwo pracy ciągnikiem, to:

Nowy dach kabiny, z przeszklonym wizjerem, umożliwiającym obserwację pracy z ładowaczem czołowym

Kamera z monitorem, umożliwiające obserwację maszyn współpracujących z ciągnikiem

Sterowanie tylnym TUZ z zewnątrz ciągnika, dźwignią na tylnym błotniku

Końcówki ramion TUZ z hakami CMB w standardzie umożliwiające łatwe agregowanie maszyn z ciągnikiem.

Nowe, ergonomiczne, podświetlane stopnie kabiny, gwarantujące bezpieczne wchodzenie i wychodzenie z kabiny ciągnika

Nowy układ zawieszenia kabiny, poprawiający komfort i obniżający poziom hałasu w kabinie

Fotel pneumatyczny w kompletacji standard

Łatwiejsze elektrohydrauliczne sterowanie sprzęgłem WOM oraz załączaniem przedniego napędu

Nowe oświetlenie z wykorzystaniem reflektorów LED

Nowe, ergonomiczne usytuowanie przycisków sterowania ma słupkach kabiny

Nowy przełącznik zespolony przy kierownicy

Ponadto w Kingu zastosowaliśmy  unikatowy design i oryginalny, dedykowany wyłącznie tej serii kolor.

Ciągnik już w pierwszych tygodniach od wprowadzenia na rynek spotkał się z bardzo dobrym odbiorem klientów, został doceniony na wystawach regionalnych, między innymi był wyróżniony pucharem przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, otrzymał dwukrotnie tytuł HITU TARGOWEGO 2015 na  Mazowieckich Dniach Rolnictwa w Poświętnem oraz na Żuławskich Targach Rolnych.

SILNIK

PERKINS
moc znamionowa siknika
55,5 kW przy 2200 min-1
max. moment obrotowy
294 Nm przy 1400 obr/min
typ
PERKINS 1104D-44T
ilość cyl. / poj. skokowa
4/4400
system chłodzenia
cieczą
filtr powietrza
suchy, dwustopniowy

UKŁAD NAPĘDOWY

CARRARO
sprzęgło
dwutarczowe, suche, z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM, sterowane elektrohydrauliczne
skrzynia biegów
mechaniczna o stałym zazębieniu, zsynchronizowana z rewersem i reduktorem
ilość biegów
12 na 12
blokada mech. różnicowego
mechaniczna

WAŁ ODBIORU MOCY

typ
niezależny i zależny
prędkość obrotowa WOM/silnik, obr./min
540/1938, 1000/1962
średnica końcówki / liczba wypustów
35mm/6

UKŁAD HYDRAULICZNY

funkcje podnośnika
regulacja pozycyjna i siłowa
wydatek pompy, l/min
34
ciśnienie normalne Mpa
18
układ zawieszenia narzędzi
2 kat. ISO  730-1
Max. udźwig podnośnika [kg]
2400
rodzaj rozdzielacza / ilość szybkozłączy
4

UKŁAD KIEROWNICZY

typ
hydrostatyczny

UKŁAD HAMULCOWY

hamulce robocze
tarczowe, mokre
hamulce postojowe
sterowany ręcznie

OŚ PRZEDNIA

typ
 CARRARO ze zwolnicami planetarnymi i automatyczną blokadą mechanizmu różnicującego
OGUMIENIE
przód
11,2 – 24
tył
16,9 – 30

ZESP.PRZEŁĄCZENIOWO-ZACZEPOWE

zaczep przedni; górny i dolny zaczep transportowy; zaczep rolniczy

KABINA

rodzaj
komfortowa, ochronna, dwudrzwiowa; nowy desing wnetrza kabiny ze szklanym szyberdachem
wyposażenie
ogrzewanie i wentylacja, otwierany szklany szyberdach, uchylne okna tylne i boczne, spryskiwacz szyby przedniej i wycieraczki szyby przedniej i tylnej, lusterka boczne, reflektory przednie i tylne na dachu kabiny

WYMIARY (mm) WAGA (kg)         WERSJA KABINOWA

Długość
4190
Szerokość
1939 – 2375
Wysokość
2490 – 2505
Prześwit
390 – 405
Rozstaw osi
2386
Rozstaw kół przednich
1460÷1860
Rozstaw kół tylnych
1508÷1908
Masa ciągnika bez obciążników [kg]
3585
Przednie obciazniki
6X22 + 1X40 =172
Tylne obciążniki
2X39 + 4X32 = 206

POJEMNOŚĆ (w litrach)

Zbiornik paliwa
98

DODATKOWE WYPOSAŻENIE                za dopłatą

Siedzisko pnweumatyczne
tak
   Klimatyzacja
tak
   Przedni TUZ i WOM
tak
   Ładowacz
tak
   Szybkosprzęgi TUZ
tak
   Ogumienie alternatywne
 przód 320/70 R24; 360/70 R24;                                 tył 480/70 R30
   Kolor nadwozia inny niż niebieski
na życzenie, kolor podstawowy – czerwony
  • dg

Wszelkie informacje podane w tej specyfikacji, w szczególności zaprezentowane fotografie, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. W wypadku sprzedaży konsumenckiej w rozumieniu Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (dalej zwane: Ustawą), zawarte tu informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy, jak również nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie jego sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo odpowiednie homologacji. Podane w specyfikacji informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji, w szczególności w rozumieniu art. 13 Ustawy. Gwarancja zostanie udzielona przy sprzedaży pojazdu, a jej warunki zostaną określone w odrębnym dokumencie gwarancyjnym.